събота, 27 април 2013 г.

ProMarker - Недоволство.

Здравейте, вчера си купих 5 цвята ProMarker-и и един Блендер, не съм доволен въобще. Гледах клипове в www.youtube.com как се оцветява с тях и реших да си ги купя. Като си ги взех започнах да оцветявам и стигнах до там,че трябва да ги имам по нюанси, за да се получи добре илюстрацията, днес си купих 10 нови маркери само,че не ProMarker-и, а някакви на акварелна основа на ZIG, пробвах се и с тях да оцветявам и с тях не ми се получи. Мноооого тъжно, за ProMarker-ите ти трябват средства, за да си купиш нюанси. Като коментар някой може ли да ми кажи с какво оцветява? При мен ли само е така? Помощ може да ми дадете , много ще съм ви благодарен. Измъчвам се и се чудя как оцветявате вие изображенията си толкова красиво?
Митко.

2 коментара:

  1. Митко, за да оцветиш добре дадено изображение, наистина са ти необходими поне по три маркера от цвят, за да можеш да ги прилееш добре. Сега имаш моливчета, опитвай с тях. Ако решиш да инвестираш в маркери, наистина ще ти трябват доста средства.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, това го знам и наистина трябва да се инвестират средства засега обаче, няма! Ще съм си с моливчета.

      Изтриване